Sunday, December 30, 2012

Mari belajar menaip dengan Keybr

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

sekarang admin nak kongsi dengan korang ,cekap mana korang menaip dan cepat mana korang manaip . admin terjumpa satu website yang seronok untuk korang cuba . di dalam website ini ada tertulis "mari belajar manaip" . Munkin ada sama sedikit dengan kenyataan admin di atas .


di dalam website tersebut ada pertikan yang berbunyi :


Have you ever wished that you had a way to practice typing so that you could become a more efficient and capable keyboard jockey? Typing at the “speed of thought,” perhaps? Enter Keybr.com — the flash–based typing instructor you’ve been waiting for!

munkin website ini lebih kepada untuk mengajar korang supaya dapat menaip dengan lebih baik dan cekap . admin syorkan dengan korang supaya korang manaip tanpa melihat keyboard korang . Munkin korang akan mahir , walau sedikit demi sedikit .

Apabila korang sudah selesai menaip petikan yang disediakan , akan keluar satu box yang akan menyatakan pertikan atau huruf yang anda tertinggal . ok m tanpa membuang masa , mari cuba .korang boleh klik link dibawah :

http://keybr.com

Itu sahaja . Korang boleh berlatih dengan website diatas , lama kelamaan , korang boleh menaip dengan baik tanpa salah atau tertingal perkataan . Enjoy
 

About

Site Info

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tutors Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Converted To Community Galleria by Cool Tricks N Tips